ΑΠΟΚ (Γ) – ΝΕΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ (Γ)
Η Νέα Σαλαμίνα πήρε σπουδαία νίκη στο Αθλητικό Κέντρο Πανεπιστημίου επί του ΑΠΟΚ με 0-3 σετ. Οι «ερυθρόλευκες» κέρδισαν με 18-25, 16-25 και 14-25 σε ένα αγώνα «παγίδα».
Ε.Ν.Α.ΑΘ. (Γ) – ΑΧΙΛΛΕΑΣ (Γ)
Σε ένα αρκετά ενδιαφέρον αγώνα που έγινε στο Γυμνάσιο Αγίου Αθανασίου η Ε.Ν.Α.ΑΘ. επικράτησε του Αχιλλέα Κ. με 3-1 σετ και βρίσκεται στην 3η θέση του Ομίλου.
ΑΡΗΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥ (Γ) – ΠΑΝΙΔΑΛΙΑΚΟΣ (Γ)
Εύκολο έργο είχε ο Άρης Πολεμίου που στο Γυμνάσιο Έμπας κέρδισε τον Πανιδαλιακό με 3-0. Τα σετ: 25-08, 25-11, 25-08.
ΑΡΗΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥ (Γ) – ΑΧΙΛΛΕΑΣ (Γ)
Ο Άρης Πολεμίου εκμεταλλεύτηκε πλήρως την έδρα του κερδίζοντας τον φιλόδοξο Αχιλλέα Κ. με 3-0 σετ και ισοβαθμεί με τη Νέα Σαλαμίνα στην 1η θέση με 15 βαθμούς. Η ομάδα της Πάφου επικράτησε στα σετ με: 25-13, 25-21 και 25-13.
ΑΠΟΚ (Γ) – Α.Ο.ΔΙΟΝΥΣΟΣ (Γ)
ΝΕΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ (Γ) – ΑΡΗΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥ (Γ)
Με τεράστια νίκη αποχαιρέτισε το 2020 η Nέα Σαλαμίνα. Στο ντέρμπι κορυφής του Β’ Ομίλου του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ Β Κατηγορίας Γυναικών οι «ερυθρόλευκες» επικράτησαν στο «παλατάκι» τους την ανακαινισμένη αίθουσα του Γυμνασίου Αγ. Νεοφύτου στη Λεμεσό του Άρη Πολεμίου με 3-1 σετ. Ο αγώνας ήταν στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής, τελευταίας του 2020. Το ντέρμπι […]
Α.Ο.ΔΙΟΝΥΣΟΣ (Γ) – ΠΑΝΙΔΑΛΙΑΚΟΣ (Γ)
Πρώτη νίκη Α.Ο. Διόνυσου Στην 6η αγωνιστική του Α Γύρου του Β Ομίλου και στη δύση του 2020 ο Α.Ο. Διόνυσος πέτυχε την πρώτη του νίκη επικρατώντας στο ντέρμπι ουραγών του Πανιδαλιακού με 3-2 σετ. Ο αγώνας διεξήχθη στο Γυμνάσιο Έμπας. Στο πρώτο σετ οι «κοκκινόμαυρες» κέρδισαν 25-20 και προηγήθηκαν με 1-0. Άμεση ήταν η […]
ΑΧΙΛΛΕΑΣ (Γ) – ΠΑΝΙΔΑΛΙΑΚΟΣ (Γ)
Στον αγώνα που έγινε στο Γυμνάσιο Παλουριώτισσας ο Αχιλλέας επικράτησε με 3-0 του Πανιδαλιακού και ανέβηκε στην 4η θέση με 08 βαθμούς. Η ομάδα της Ελένης Σωτηρίου επικράτησε με 25-20, 25-05 και 25-18.
Α.Ο.ΔΙΟΝΥΣΟΣ (Γ) – Ε.Ν.Α.ΑΘ. (Γ)
Η Ε.Ν.Α.ΑΘ επικράτησε στην Πάφο του Α.0. Διονύσου με 0-3 εξασφαλίζοντας τιο τρίποντο με 11-25, 15-25, 11-25 πετυχαίνοντας το δεύτερο σερί τρίποντο που την ανεβάζει 3η με 10 βαθμούς δυο λιγότερους από τους πρωτοπόρους Άρη Πολεμίου και Νέα Σαλαμίνα.
ΑΡΗΣ ΠΟΛΕΜΙΟΥ (Γ) – Α.Ο.ΔΙΟΝΥΣΟΣ (Γ)
Ο Άρης κέρδισε στο Γυμνάσιο Πολεμίου του Α.Ο. Διόνυσου με 3-0 σετ (25-12, 25-22, 25 -09).