Σπουδαία νίκη πέτυχε η Εθνική Γυναικών η οποία με ανατροπή κέρδισε το Λουξεμβούργο με 3-2 σετ μετά από ανατροπή. Μετά από αυτή τη νίκη η Εθνική ντούμπλαρε τις νίκες της και βλέπει με αισιοδοξία τον στόχο του χρυσού.

Στο πρώτο σετ η Κύπρος ήταν ανώτερη σε όλους τους τομείς και κέρδισε με 25-19. Στο δεύτερο όμως οι Λουξεμβούργιες αντέδρασαν και ισοφάρισαν 1-1 κερδίζοντας με 21-25.

Το τρίτο σετ κατακτήθηκε από την ομάδα του «Μεγάλου Δουκάτου» που μας κέρδισε με 25-22, αφού το Λουξεμβούργο είχε εκρηκτικό ξεκίνημα αφού προηγήθηκε 11-01.

Το τέταρτο σετ άνηκε στην Εθνική μας η οποία αφού ανασυντάχθηκε κέρδισε το τέταρτο σετ με 25 -11 ισοφαρίζοντας σε 2-2. Στο σετ αυτό η Εθνική μας κατά διαστήματα έπαιξε εκπληκτικό βόλει.

Στο πέμπτο σετ ο αγώνας ήταν ντέρμπι με την Εθνική να κερδίζει με 15-13 και να κερδίζουμε με 3-2 σετ τον αγώνα.

Η Εθνική για την 3η αγωνιστική θα αντιμετωπίσει την Πέμπτη στις 11:00 το πρωί το Λιχτενστάιν.

Η Κύπρος αγωνίστηκε με Χουντίμα, Ι. Λεωνίδου, Χαραλάμπους, Ζακχαίου, Χαραλάμπους, Χατζηκωνστάντα, Ιορδάνους – Λίμπερο: Δαϋίδ, Ε. Λεωνίδου – Αλλαγές: Ζεμπύλα, Χατζηχριστοδούλου.

 

Οι διεθνείς σε ένα πανηγυρικό στιγμιότυπο από τον αγώνα με το Λουξεμβούργο.